ZWiK 1p/2022 Mrągowo, dnia 18 marca 2022 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- Zamawiający:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Os. Mazurskie 1A , 11 – 700 Mrągowo
tel. 89 742 61 11 , fax. 89 741 86 21
e-mail: sekretariat@zwik.mragowo.pl
http://zwik.mragowo.pl/
godziny urzędowania: 7:00 – 15:00
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z zapisami Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych.
Niniejsze zamówienie jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu art. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych [Dz.U. 2021 poz. 1129].
- Informacja na temat sposobu uzyskania dokumentów do postępowania
Pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem www.bip.zwik.mragowo.pl , dostęp do dokumentów jest bezpłatny
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparki gąsienicowej.
- Zakup koparki gąsienicowej będzie finansowany w formie leasingu. Wybór Banku który sfinansuje zakup w formie leasingu jest po stronie Zamawiającego jako odrębna umowa.
- Szczegółowy opis parametrów :
- Koparka gąsienicowa:
- Rok produkcji: 2017 r.;
- Liczba motogodzin: Nie więcej niż 4500;
- Silnik wysokoprężny czterocylindrowy z turbodoładowaniem, o mocy netto 81 kW, pojemności
4,4 l, silnik wykonany w technologii bez konieczności stosowania filtra cząstek stałych DPF. System AdBlue. - Gąsienice o szerokości 700 mm;
- Cztery tryby pracy maszyny pozwalające na ustawienie obrotów silnika i wydajności układu hydraulicznego w zależności od wykonywanej pracy;
- System SMART CONTROL – komputer z 7” wyświetlaczem kolorowym (ustawianie parametrów pracy maszyny, diagnostykę serwisową oraz programowanie dodatkowych narzędzi takich jak młot hydrauliczny)
- Serwosterowanie układem hydraulicznym;
- Wysięgnik koparkowy dwuczęściowy, ramię koparkowe o długości 3 m;
- Dwie pompy hydrauliczne wielotłoczkowe o łącznym przepływie 2 x 124 l/min oraz jedna pompa zębata o przepływie 20 l/min zasilająca układ serwosterowania;
- Ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym 314 bar; w trybie zwiększonego udźwigu 343 bar.
- Układ elektryczny 24V, przewody elektryczne w pancerzach zabezpieczone przed wilgocią wg normy IP69, alternator 55A, akumulatory 2 x 12V o zwiększonej pojemności;
- Euro Kabina wyposażona w ogrzewanie, klimatyzację, regulowany, pneumatyczny, ogrzewany fotel operatora;
- Parametry robocze:
– Nacisk jednostkowy na grunt 0,34 kg/cm2;
– Ramię koparkowe o długości 3 m, maksymalny zasięg na poziomie gruntu ok 8,700m, głębokość kopania ok 6 m;
– Dwie prędkości jazdy 3,3/5,6 km/h;
– Prędkość obrotowa nadwozia 13,1 obrotów/min;
– Maksymalny ciężar operacyjny koparki ok 15700 kg.
- Wyposażenie maszyny:
– Instalacja do obsługi młota hydraulicznego;
– Instalacja do szybkozłącza hydraulicznego;
– Daszek przeciwdeszczowy;
– Kamera wsteczna;
– Elektryczna pompa paliwa;
– Immobiliser;
– Instalacja do radia;
– Smarownica, tuba smaru;
- Wymagania dodatkowe:
– Deklaracja zgodności z „CE” na oferowaną koparkę gąsienicową;
– Autoryzowany punk serwisowy oddalony od siedziby zamawiającego nie więcej niż 100 km;
– Do koparki gąsienicowej muszą być dołączone następujące dokumenty w języku polskim:
- książka gwarancyjna,
- instrukcja obsługi;
- wykaz autoryzowanych przez producenta punktów serwisowych;
- deklaracja zgodności
- Miejsce dostawy: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. , 11-700 Mrągowo , os. Mazurskie 1A.
- Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 31.03.2022 r.
- Termin związania ofertą
- Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie dłużej niż 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty na wykonanie zamówienia należy składać drogą mailową na adres sekretariat@zwik.mragowo.pl lub w sekretariacie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., os. Mazurskie 1 A, 11-700 Mrągowo, do dnia 24 marca 2022 r., do godziny 14.30
- Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., os. Mazurskie 1 A, 11-700 Mrągowo, w dniu 25 marca 2022 r., o godzinie 7,30
- Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, a jeżeli przypisanie wagi nie jest możliwe z obiektywnych przyczyn, Zamawiający wskazuje kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego
Kryteria wyboru oferty : cena – 100%
- Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert
- Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty;
- wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowane zamówienia
- w przypadkach o których mowa w ust. 5, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć
- postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
- Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających .
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających .
- Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli Zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Informacja z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem danych osobowych Wykonawców oraz osób wskazanych w ofertach jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Mazurskie 1A; 11 – 700 Mrągowo
- inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. jest Pan Andrzej Strus , mail: iod@zwik.mragowo.pl
- Dane Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZWiK 1p/2022 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
- odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm), dalej „ustawa PZP;
- Dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy lub osób wskazanych w ofercie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;
- w odniesieniu do danych osobowych zwartych w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
- Informacja dotycząca kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- Wybór oferty
Ostatnio zaktualizoany: 20 kwietnia 2023 przez Jarosław Grabowski