Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienie sektorowe
- Nazwa i adresy
Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Os. Mazurskie 1A, 11-700 Mrągowo
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 742-13-75-296
Osoba do kontaktów: Tadeusz Bakuła
E-mail: bakula@zwik.mragowo.pl
Tel.: 603 604 863
Adresy internetowe:
Główny adres: https://zwik.mragowo.pl/
- Komunikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.zwik.mragowo.pl/
- Główny przedmiot działalności:
Sektor wodny
- Przedmiot zamówienia:
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2026 WARIANT I
od 01.01.2024 do 31.12.2025 WARIANT II
Numer referencyjny: ZWiK3p/2022
Główny kod CPV:
09310000 Elektryczność
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2026 WARIANT I od 01.01.2024 do 31.12.2025 WARIANT II do obiektów należących do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mrągowie.
Kryteria wyboru oferty: cena – 100 %.
- Warunki udziału:
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru
zawodowego lub handlowego.
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, obowiązującą w trakcie okresu wykonywania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony powyżej spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców (partnerów) i zrealizuje dostawy, do których uprawnienia te są wymagane.
- Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę.
- Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze :
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia rozliczane będą w PLN.
- Termin składania ofert:
Ofertę w w/w sprawie należy złożyć w sekretariacie Spółki do dnia
25.04.2022r. do godz. 9.00 w zamkniętej kopercie oznaczonej: ZAKUP ENERGII
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyboru oferty.
- Warunki otwarcia ofert:
Data: 25.04.2022r
Czas lokalny: 9.30.
- Informacje dodatkowe:
Z postępowania wykluczy się wykonawcę, podlegającego wykluczeniu w okolicznościach wymienionych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4–10 Pzp.
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, w języku polskim, czytelna, podpisana przez osobę upoważnioną.
- Wykaz podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną
b) oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, złożone na formularzu załącznik nr. 3
12. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia:
05/04/2022r
Załączniki:
- SWZ
- Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 Wykaz osób uprawnionych
- Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- informacja do SWZ
- Informacja z otwarcia ofert
Ostatnio zaktualizoany: 20 kwietnia 2023 przez Jarosław Grabowski